Subiektywny blog o tatuowaniu.
Symbolice, stylistyce i technice w tatuażu.
Prowadzony przez tatuatora.

wtorek, 25 listopada 2014

TUSZ POD SKÓRĄ, czyli tytułem wstępu

A więc Moi Drodzy, oto, niniejszym, wpadłam na pomysł (trochę za sugestią mego chłopca) prowadzenia bloga! :)

Te osoby, które się u mnie tatuowały lub kojarzą mnie z innych okoliczności, wiedzą zapewne, że mam już stronę na facebooku (https://www.facebook.com/pages/Tusz-Pod-Sk%C3%B3r%C4%85/204255803088572?ref=hl), gdzie można zobaczyć dotychczasowe moje wyczyny oraz skontaktować się ze mną.

Stronę facebookową ze swoimi pracami wykonanymi oraz projektami prowadzę od około roku. Ostatnio jednak poczułam pewien niedosyt pogłębiania wiedzy i przekazywania jej innym użytkownikom internetu, a facebook niestety nie jest medium, które pozwala na umieszczanie większych opisów, zdjęć porównawczych, nie jest przyjazny prowadzeniu bloga opisowo-fotograficznego.

Stąd moja bytność TU :)

Wpisy na tym blogu chciałabym poświęcać ogólnie rzecz biorąc KULTURZE TATUAŻU.

Wszelkie pomysły, propozycje na nowe, interesujące Was tematy, mile widziane :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz